Σελίδες

10/20/2012

To Sosh βρίσκει τις δραστηριότητες που σου ταιριάζουν


Η πιο customize πλατφόρμα Sosh, κλείνει ένα χρόνο λειτουργίας, αποσπά 4 εκατομμύρια δολλάρια από επενδυτές και συνεχίζει να καλύπτει τις πιο απαιτητικές ανάγκες σου γιατί ξέρει πώς θες να περνάς τον ελεύθερό σου χρόνο. Το Sosh, είναι η εφαρμογή που συλλέγει όλες τις περίεργες και μοναδικές δραστηριότητες, τις φιλτράρει και τις διακινεί στο κοινό του ανάλογα με τα χαρακτηριστικά τους.

Αν σου αρέσουν τα ταξίδια το Sosh θα βρίσκει σχετικά events, αν σου αρέσουν τα αθλήματα θα κάνει τα πάντα για να ικανοποιήσει την ανδρεναλίνη σου, αν σου αρέσει το clubbing και ό,τι αυτό συνεπάγεται θα σε στείλει στα πιο ξέφρενα και ιδανικά happenings. Καθημερινά νέα άτομα συνδέονται με την εταιρία, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας αυτών είναι 29 χρονών. Κάθε άτομο που συνδέεται δικτυώνεται ή δικτυώνει 9 περίπου άτομα από τα υπόλοιπα social networks και αυτό θα έλεγε κανείς πως σημαίνει «επιτυχία».

Το βασικό χαρακτηριστικό του Sosh, είναι πως δεν το ενδιαφέρει να μαζεύει όλα τα events σε μια πλατφόρμα για γενική ενημέρωση του κοινού. Το ενδιαφέρει να προσαρμόζεται στον κάθε χρήστη ξεχωριστά. Αυτό είναι και το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα. Κρατήστε το και θα με θυμηθείτε αργότερα. Το κοινό πια χρειάζεται να βρίσκει αυτά που το ενδιαφέρουν -μόνο- . Χρειάζεται κάποιος να φιλτράρει τα αποτελέσματα από την πληθώρα περιεχομένου που κυκλοφορεί online και να τους τα σερβίρει στο πιάτο.

Δυστυχώς το Sosh λειτουργεί μέχρι τώρα μόνο στο San Francisco. Ευτυχώς όποιος έχει κοφτερό μυαλό θα αξιοποιήσει την ιδέα για κάτι ανάλογο στην Κύπρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: