Η νέα καμπάνια της Coca-Cola με πρωταγωνιστή ένα διαδραστικό μηχάνημα αυτόματης πώλησης προκαλεί τους πελάτες σε ένα αγώνα χορού όπου, αν πετύχουν τις σωστές κινήσεις τότε κερδίζουν δωρεάν αναψυκτικό αλλά και δημοσιότητα.
Ομάδα από επαγγελματίες χορευτές εμφανιζόταν στην οθόνη του μηχανήματος της Coca-Cola, που είχε στηθεί σε δημόσιο μέρος, και προσκαλούσε τους περαστικούς σε μια δοκιμασία χορού. Για να εμφανιστούν οι χορευτές στην οθόνη έπρεπε ένας επισκέπτης να σταθεί σε ένα συγκεκριμένο σημείο. Μόλις αυτό γινόταν, άρχιζε η μουσική και η δοκιμασία.
Οι ερασιτέχνες χορευτές έπρεπε να μιμηθούν τις κινήσεις που εμφανίζονταν στην οθόνη με βραβείο ένα αναψυκτικό αλλά και τα χειροκροτήματα του κοινού που παρακολουθούσε. Ακόμη και εκείνοι που δεν είχαν τύχη ή ταλέντο στο χορό έπαιρναν ένα δωράκι από την Coca-Cola. Η ενέργεια της εταιρίας με τη βοήθεια της τεχνολογίας είχε μεγάλη επιτυχία.
Πολλοί αυτοσχεδίασαν, κοινό μαζεύτηκε γύρω από τους wanna be χορευτές σηκώνοντας το smartphone του βγάζοντας φωτογραφίες και video για να τα μοιραστεί με φίλους και η εταιρία κέρδισε άλλο ένα θετικό σχόλιο από το word of mouth.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου