Η νέα σειρά εσωρούχων wonderbra βρίσκεται κρυμμένη κάτω από τα ρούχα του
21χρονου μοντέλου, Adriana Cernanova, και για να τη δεις πρέπει να την γδύσεις
με τη βοήθεια του Android και iOS app Decoder.
Η προωθητική ενέργεια του brand wonderbra για τη νέα σειρά εσωρούχων του,
χρησιμοποιεί την τεχνολογία και με τη βοήθειά της μετατρέπεται σε προκλητική και
σέξι. Όσοι επιθυμούν να δουν τη σειρά εσωρούχων πρέπει να γδύσουν την Andriana
με τη βοήθεια του Decoder πολύ εύκολα.
Σίγουρα το κοινό που θα "τρέξει" πρώτο να γδύσει το μοντέλο δεν θα είναι οι
γυναίκες αλλά οι άντρες. Γι'αυτό και παραξενεύομαι που η ενέργεια έχει ως
κοινό-στόχο τις γυναίκες. Καταχωρήσεις σε περιοδικά, βιτρίνες και αφίσες
προσκαλούν το κοινό να κατεβάσει την εφαρμογή και στη συνέχεια να σκανάρει την
εικόνα για να μπορέσει να δει τα εσώρουχα.
Κανείς δε διαφωνεί πως η καμπάνια είναι διαδραστική και τα εσώρουχα πολύ
ωραία. Πέρα όμως, από το ότι προκαλεί την περιέργεια του καταναλωτικού κοινού η
ιδέα δεν χρησιμεύει σε τίποτα περισσότερο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου