Το Jameson Irish Whiskey μετά από τα πολλαπλά χτυπήματα της αγοράς, αποφάσισε και αυτό με τη σειρά του να χρησιμοποιήσει στη νέα του προωθητική ενέργεια την τεχνολογία Augmented Reality.Το ουισκάκι δεν σταμάτησε εκεί. Επένδυσε με το augmented reality παιχνίδι του όλα τα μπουκάλια και έτσι, σε οποιοδήποτε μέρος, οποιαδήποτε ώρα, οι καταναλωτές μπορούσαν να απολαύσουν ένα ποτό παρέα με ένα διασκεδαστικό παιχνίδι.
Η συγκεκριμένη ενέργεια έγινε στην Αυστραλία και με δημιουργό του διαδραστικού παιχνιδιού την εταιρία VML.
Η ενέργεια δεν είναι άσχημη, σίγουρα για να πετύχει αυτό το αποτέλεσμα η εταιρία έχει δαπανήσει αρκετά χρήματα, χρόνο και κόπο. Δυστυχώς ή ευτυχώς όμως, επειδή έχουμε δει πάρα-πάρα-πάρα πολλές και διαφορετικές καμπάνιες με χρήση AR, δε με ενθουσίασε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου