Ξέρω πως τα ναρκωτικά είναι μια χιλιοπαιγμένη, πονεμένη και άλυτη ιστορία. Σε αυτό το post, δεν θα μείνω στην κατηγορία του θέματος, αλλά στην ιδέα που σκαρφίστηκαν ένας οργανισμός και μια digital διαφημιστική στο Ισραήλ. Αξιοποίησαν το νέο timeline του Facebook ποντάροντας στο συστατικό που αυτό απαιτεί.. experience!
Όταν ο ιδρυτής του facebook ανακοίνωσε την αλλαγή του timeline, η online κοινότητα χωρίστηκε σε στρατόπεδα και έπιασε τα όπλα. Κάποιοι το μίσησαν, κάποιοι το αγάπησαν, άλλοι δεν κατάλαβαν ποτέ τι έγινε. Η Ισραηλινή αρχή που ασχολείται με την καταπολέμηση των ναρκωτικών θέλοντας να καταστρώσει μια καμπάνια ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης του κοινού, συνεργάστηκε με την Mccann Digital και επένδυσαν στα νέα χαρακτηριστικά του fb timeline. Ανάμειξαν τρια βασικά συστατικά: Περιεχόμενο + μια καλή ιδέα + και την δυνατότητα του εργαλείου που ονομάζουμε facebook να προσφέρει εμπειρία.
Ο στόχος τους ήταν να δείξουν την κατάσταση στην οποία βυθίζεται ένας χρήστης ναρκωτικών και την ικανότητά του να ξεφύγει. Έφτιαξαν το προφίλ του Adam και με φωτογραφίες τοποθετημένες δίπλα-δίπλα, με 1 χρόνο διαφορά στο timeline του facebook, δείχνουν το πριν και το αν έναντι του μετά ή καθόλου. Είναι απλό, αναδεικνύει το θέμα και αξιοποιεί την marketing πτυχή του κοινωνικού δικτύου. Είναι πολύ καλό!

Δεν έχω δει μέχρι τώρα καλύτερη χρήση του timeline, εκτός αν κάποια μου ξεφεύγει. Επίσης, το θέμα των ναρκωτικών είναι πολύ λεπτό και ευαίσθητο να το αγγίξει κανείς μέσα από ένα τεχνολογικό post. Μια άποψη για το θέμα που εν μέρη με βρίσκει σύμφωνη είναι του Δημήτρη Καλογερόπουλου ( @dkalo στο twitter) και μπορείτε να την βρείτε εδώ.
[via]

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου